utrata danych

Autor: pwaw_at_softhome.net
Data: Thu 11 Oct 2001 - 20:15:37 MET DST

Niedawno zdarzyło mi sie cos bardzo dziwnego. Po resecie kompa zostałem
poproszony o włożenie dysku systemowego. Po prostu okazało się, że dysk jest
jak nowy, zadnej partycji, zadnych danych ?. Pomyslalem ze moze jakis zanik
napiecia , lub cos podobnego, ale to co gorsza zdaarzylo mi sie to juz ze 4
razy. Nie wiem co to ale juz odrzucilem zly dysk, bo stało sie to z dwoma
dyskami jednocześnie. Były one podłączone do jednego kanału. Podajrzewam, że to
kontroler IDE na płycie. Mój sprzet to ABIT BE6 z HPT. Dysk(i) był podłączony
do HPT'a. Dysk Seagate U5 17GB i/lub Seagate 1GB. Prosze o rade, pomoc w
odzyskaniu danych, może ktoś spotkał się z podobnym problemem.