Re: GF2 MX400 na PCI

Autor: GLide (glyder_at_kreacja.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 20:03:25 MET DST

On Wed, 10 Oct 2001 18:18:17 +0200, "ein" <trefl_at_interecho.com> wrote:

> [...]

Dzieki poszukam, ale wyglada mi na to, ze to zwykly przetwornik a
kompresje trzeba robic softem.
:-)))) Od razu mi sei wydal podejrzane, ze sciagasz full PAL bez zajakniecia. :-)))))
Do takich zadan bez sprzetowego kodeka szkoda podchodzic - moze za
jakis czas jak procesory troche podrosna ;-)

Przy 720x576 kodowaniu prockie to nie dziwne.

Przy jakiej rozdzialce ?

Pozdrawiam
GLide