Re: chipset MVP3 i kostka RAM >=128MB

Autor: Krzysztof Kaczmarek (kkaczm6_at_uranos.cto.us.edu.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 19:09:40 MET DST

Lukasz Masko <masko_at_yen.ipipan.waw.pl> wrote:
>Ile masz pamieci cache na plycie? Jest to o tyle istotne, ze przykladowo
>przy 1MB cache moja plyta (SOYO, tez na MVP3) potrafi cachowac do 256MB.
>Czyli po prostu wkladanie wiecej sie nie oplaca. A plyta - w/g dokumentacji
>- obsluguje do 512MB RAM na DIMM-ach. Ale polowy wtedy nie cachuje.

hm, mam wlasnie 1MB ale to by bylo do przezycia po prostu wyjalbym wtedy
stara kostke 64MB.
chcialbym kupic jedna kostke 256MB bo w przyszlosci (blizszej lub
dalszej) mam w planach zmiane plyty i procesora.

>U mnie dzialalo, oczywiscie na 100MHz. A w tej chwili mam dwie kosci 133
>chodzace na 100.
w sytuacji gdy nie bedzie cachowalo powyzej 256MB to to juz i tak nie
bedzie mialo znaczenia bo wtedy zostanie tylko nowa kostka. w kazdym
razie jutro ide do sklepu i zobacze jak to bedzie wygladalo.

--
Krzysiek