SoundBlaster i IE - ?

Autor: inkub (inkub_at_modern.art.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 19:00:06 MET DST

Witam !

Pisze tutaj gdyz mam maly problem wlasnie z PC-tem.
Sprawa jest naprawde dziwaczna i wg. mnie nawet zabawna.
Tak wiec do rzeczy:

Zainstalowalem sobie SoundBlasterka PCI 128, oczywiscie
wszystko poszlo jak po masle, karta pieknie sie sprawuje
muzyczka gra ze hej, ale nagle ni z tego ni z owego odpalam
sobie stronke z jakimkolwiek "flashem" (bez znaczenia czy to baner
czy to jakis caly site w flashu - nie wazne tez czy jest w nim podklad
muzyczny)
nagle zwieszenie kompa, wszystko zatyka sie
na amen i nie zostaje nic innego jak reset. :(

Jak doszedlem do tego ze to flash?..ano prosto:
wszystkie inne serwisy nie zawierajace w swoich upiekszeniach
flashowych dodatkow otwieraja sie bez problemu, ale zeby tego
wszystkiego bylo malo - klikam na przegladarke Netscape
wchodze na jakas tam stronke w flashu i wszystko dziala pieknie
i ladnie nic sie nie zawiesza i az dziw bierze jak to chodzi.
Wniosek: tylko IE zawiesza mi PC.

Ale zaraz, zaraz .. wlasnie uruchamiam Flasha (tym razem oficjalnie program)
i wiecie co .. :)) .. zawieszka systemu i reset - bravo !

co na to powiecie ?

konczac dzieki wszystkim za kazda pomoc ...

pozdrawiam
inkub