Re: Coś samo zapisuje mi 7MB pliki na dysku-help!!!

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 18:28:53 MET DST

Użytkownik Digital Cat <adrian.ad_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3bc33677_at_news.vogel.pl...
> Mam dziwny problem.
> Coś bez mojej wiedzy zapisuje mi w katalogu Windowsa pliki o dziwnych
> nazwach zayczynających się na bc*.* albo bd*.*( np. bdandllbn, bdbcaham), z
> których każdy zajmuje mniej więcej 7,5MB.!!!
[...]
Chyba wirus.
Sprawdź w system.ini czy w poleceniu shell=
po explorer jest load.exe. Jak tak to masz wirusa Nimda.
Ściągnij sobie demko mks'a http://www.mks.com.pl/pobierz.html
i skasuj wszystko co ma wirusa a plik dll riched20.dll odtwórz z płyty
instalacyjnej.
Jeżeli nie masz żadnych ważnych listów w skrzynce
to skasuj też plik skrzynka odbiorcza w katalogu
dane aplikacji.
No i polecam zainstalować IE6.0 lub najnowszego
Netscape'a.

PeJot