Re: Dlaczego moja Baraccuda skrzypi ???

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 17:46:51 MET DST

> Od wczoraj mam nową baracudkę IV 60GB, nie wiem czy tak było od początku,
> czy dopiero po kilku (kilkunastu godzinach) być może nie wsłuchiwałem się
od
> razu, ale słyszę co kilka sekund takie skrzypienie, czy to jest te słynne
> "piszczenie" czy coś z dyskiem ?

w nowsyzch dyskach oznacza to awarie, np. IBMy *krzycza przed smiercia* co
ciekawe moj juz piszczy od kawalka czasu oddalem go do naprawy, przez tel
powiedzieli mi ze swiadczy to o usterce, ale dysk wrocil ten sam i
powiedzieli ze jest dobry, znow zadzwonilem i powiedzieli zeby wyslac i w
tym momencie zwatpilem...

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl