Re: laptopy

Autor: Hełmofon (rg78_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 17:28:52 MET DST

Witam
W końcu ktoś mi odpowiedział dzięki
W podobnej cenie widziałem siemensa może niewiele był droższy
tylko tak po co mi np modem
w laptopach napakowane jest jakiegoś badziewia ciekawe czy można gdzieś
samemu sobie złożyć laptopa??
A jeszcze nie znalazłem na sieci strony z testami itp

Pozdrowienia

Robert "Hełmofon" Gromek
www.rowerowy.wolomin.com