Geforce 2 MX a stara plyta - czy ruszy ?

Autor: Grzegorz Kania (grzkania_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 14:28:40 MET DST

Mam wlasnie takie pytanie jak w temacie.
Mam zamiar kupic ta karte graficzna ( z wyjsciem TV), ale z tego co wiem to
wymagaja one zlacza AGP w wersji 2.0 , a moja plyta (stara "poczciwa" PC
CHIPS 726) ma takie zlacze, ale w wersji 1.0 (bezproblemowo chodzi w niej
karta graficzna intel740 8 MB)
Czy takie "malzenstwo z rozsadku" ma szanse na udane pozycie. W sumie zalezy
mi najbardziej na odtwarzaniu filmów DVD (Geforcy wspomagaja takie
odtwarzanie) lub DIVX i puszczeniu sygnalu na duzy telewizor, a gry raczej
spadaja na drugi plan, aczkolwiek równiez nie do pogardzenia.

Dzieki za ewentualna odpowiedz !

Grzesiek.

grzkania_at_wp.pl