Temperatura karty graficznej ?

Autor: bejbi (bejbi_at_promail.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 22:52:40 MET DST

Chciałbym zapytać nie tyle o prawidłową, dokładną temperaturę na karcie
graficznej, co o ogólne wydzialenie przez nią ciepła. Chodzi mi o to, że
uważam, że przegrzewa mi się ona i boję się żeby się nie przepaliła (na
razie jest w miarę ok). Jest to Elsa z Rivą 128 na AGP. Ostatnio zmieniłem
płytę Abit KT7A i procesor na Athlon900 i nie wiem, czy czasem nie jest on
zbyt mocny dla tej karty i przez to wytwarza ona więcej ciepła. Jaki może
mieć wpływ podkręcenie procka poprzez FSB na kartę?
Pozdra
bejbi