OT - nadgorliwosc (bylo: Re: LG 795SC vs. LG 795 FT)

Autor: Jendrek (yendrek_at_wyp.polbox.com)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 09:38:41 MET DST

> Wiem o tym dobrze, niemniej mialem zamiar wskazac Ci pewna
bardzo istotna
> ceche, przynajmniej dla mnie.

Jeeeezu toz to sabotaz !!
Nie rob tego wiecej, przeciez ludzie to ciagna przez modemy za
wlasne pieniadze.
Czy na kazdy post dotyczacy monitorow odpisujesz "kupuj plaski"
bez wzgledu na to czego dotyczy pytanie?
Probowalbym Cie zrozumiec, gdybys te rade popieral jakimis
argumentami, ale tekst "uwierz mi, ze plaski jest lepszy" jest
czytelny tylko dla kolegow z Twojego gimnazjum, a nieznajomych
po prostu powala na ziemie :-P

Jendrek