Re: DVD na 150MHz (Intela) czy warto ?

Autor: Albercik (leno_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 09:35:34 MET DST

Sorki, ale mi się wydaje że nie poleci (płynnie) może jeśli kupisz sprzętowy
dekoder ale... chyba nie masz już wolnych slotów, a po drugie to nic
pewnego. Szczerze - to ja bym się z tym staruszkiem nie pachał w DVD :-(

Może ktoś z grupowiczów ma inne zdanie i mam nadzieję że Ci pomogą :-)
Ewentualnie przyzakupie nowego sprzętu, bo płytę z procesorem można kupić w
cenie tych głośniczków.

Pozdrawiam
Albercik

Użytkownik "Dariusz Baumann" <interdarekb_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9q3h51$9rh$1_at_news.tpi.pl...