Problem z klawiatura

Autor: mnobis (mnobis_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 01:35:58 MET DST

Witam

Zaczne od poczatku.

Jest saobie klawka. Mam ja juz poltora roku, firmy Trust (ergonomiczna).
Przez rok bylo wszystko ok. I wtedy zainstalowalem WinME.

No i stalo sie. Przestalo dzialac wyswietlanie dwoch poskich znakow,
mianowicie 'ę' i 'ś'. Co jest jednak ciekawe to reszta polskich znakow
dziala bez zarzutu. Co jednak jeszcze ciekawsze to niedosc, ze klawisze 's'
i 'e' dzialaja w porzadku to tak samo wszystko jest w porzadku z 'Ś' i 'Ę'.
Innymi slowy wszystko dziala oprocz malych znakow 'ę' i 'ś'.

Pierwsze co mi przyszlo do glowy to WinME. Jaki jest kazdy wie, ale
przeinstalowalem system na Win2000Pro i jest to samo :(

Na stronie producenta sprawdzalem i zadnych specjalnych sterownikow, ani
programow do klawiatury nie potrzeba, szczegolnie ze na poczatku bylo
wszystko ok.

Uzywam polskiego jezyka (programisty). Przeinstalowywanie klawiatury nic nie
pomaga.
Jak przelacze na klawiature polska (nie programisty) to 'ś' dziala normalnie
(spod klawisza ']' chyba)

Czy ktos moglby mi podpowiedziec co mozna z tym czyms zrobic ?

Z gory dzieki, pozdrawiam MN