kontroler + płyta na VX

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 01:08:36 MET DST

mam serwer na linuxie z bardzo starą płytą na VX i dyskiem 40GB
bios oczywiście nie widzi dysku, więc system bootuję z dyskietki (linux
sobie sam rozpoznaje dysk)

miałem jednak ostatnio nieprzyjemny wypadek, kiedy to wszystkie (2)
dyskietki bootujące padły i wymyśliłem, że dokupię kontroler ata33 lub 66
czy zapewni mi on prawidłowe wykrywanie dysku i możliwość bootowania z niego
systemu?

chodzi mi o to, że kontroler nie będzie nowy (najpewniej jakiś stary
ata33) - czy nie będzie on robił takich problemów jak bios?

--
raku