Re: Oglaszam...

Autor: Michał Szybisz (nie.twoj_at_interes.com)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 00:53:11 MET DST

> Ja mam starego TXa, więc PCI ma na sztywno 1/2.

Okazuje sie, ze w Abicie BX-6 II tez nie jest tak rozowo z dzielnikami jakby
sie moglo wydawac. Co z tego, ze mozna ustawic dzielnik, jezeli nie do
kazdej predkosci FSB dziala kazdy dzielnik. Np. przy ustawieniu FSB na 75
Mhz i dzielnika PCI na 1/3 lub 1/4, Sandra pokazuje, ze dzielnik jest nadal
na 1/2, a PCI ma 37 Mhz. Boje sie ustawic FSB na 83 i dzielnik na 1/3 bo
nie wiem, czy podzieli mi na 3 czy dalej na 2 i bede mial to samo co
kiedys - skaszanione pliki systemowe windows, koniecznosc format /c itp...
:-(

Teraz testuje taka opcje - uruchamiam system normalnie tj. FSB 66 dzielnik
1/2 a potem programowo (softFSB) podkrecam FSB do 83 (dzielnik zostaje na
1/2) Na razie chodzi dobrze, jutro sprobuje wlaczyc jakies bardziej
dysko-obciazajace programy (np. defrag, jakies HDD-tester itp)...

---
M.