Re: Jaka karte grafiki kupic? PILNIE!!!-czekam przy kompie

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 21:44:08 MET DST

Krzysiek zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Co to byly za monitory i jakich rodzielczocsciach testowales karty
> oraz na czym gry/filmy/jakies graficzki

Gry, filmy i PhotoShop

Nominory:
Scott B17CL i Philips 107T

> w rozdzielczosciach do 1024x768 zeczywiscie duzej roznicy niema

Przepraszam mowilem ze na monitorach do 17 cali wlacznie jest OK ;) No
chyba ze ktos lubi katowac swoje oczy i daje wiecej niz 1024 na 17-stce
ale ja do takich nie naleze.

> I jeszcze jedno moze zwrociles uwage jakiej firmy pamieci
> stosuje prolink bo ja zawsze zapominalem, a nie wiem kiedy
> bede mial nastepna okazje sprawdzic.

Zobacze jutro. Pamietam, ze jakies 5 ns ale firmy juz nie. Z tego co
zauwazylem troche sie grzeja - przydal by sie na nich jakis radiatorek

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--