cd+mp3=zawieszenie kompa...

Autor: kowal (alchemikuskowalus_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 21:10:44 MET DST

ostanio pajawil sie u mnie problem z odtwarzaniem muzyki na kompie...
otoz wlaczajac mp z plytki za pomoca winampa komp zwiesza sie po
eksportowaniu plikow na playliste lub po okolo 15 grania....
podobnie dzieje sie z audio.....[ komp nie odpowiada na nic , pozostaje
tylko reset twardy...]
zmienilem wersje winampa z 2.76 na 2.09 i to samo
jednak przy montowaniu czegokolwiek z plytki albo korzystaniu z niej komp
nie ziwesza sie

karta muzyczna zintegrowana jest [sb16 ] z plyta oparta na chipsecie intela
440bx [celeron 266 , cd lg32x]
wczesniej nie bylo takich problemow.
ze sterownikami nie ma problemow win98 o nie nie krzyczy i powiada ze
wszystko jest ok
nie mam pojecia co jest winne za takie zachowanie sprzetu

prosze o sugestie czy to wina systemu czy tez odtwarzacza a moze jakis
hardwarowy problem