samotworzące się pliki 7,5 MB!!!

Autor: Digital Cat (adrian.ad_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 20:59:00 MET DST

Mam dziwny problem.
Coś bez mojej wiedzy zapisuje mi w katalogu Windowsa pliki o dziwnych
nazwach zayczynających się na bc*.* albo bd*.*( np. bdandllbn, bdbcaham), z
których każdy zajmuje mniej więcej 7,5MB.!!! To oczywiście zapycha mi szybko
partycję i system zaczyna się zacinać, a miejsce z wolnych 800 MB topnieje
błyskawicznie, aż nie da się pracować.
Zauważyłem to, gdy co jakiś czas system zatrzymywał się na ułamek sekundy
(wtedy zapisuje kolejny plik), a potem zauważyłem malejące wolne miejsce na
C: Na partycji C:twardziela- poj.1,5 GB, mam tylko Windowsa i parę rzeczy,co
zajmuje normalnie ok.700 MB-więc ok 800 MB powinno być wolne.Te pliki
zapisują się dosłownie na oczach, są plikami archiwalnymi i skasowanie ich
zajmuje cholernie dużo czasu, zresztą w tym czasie pojawiają się nowe!

Czy te pliki to jakieś kopie zapasowe, które tworzy Windows i jak to
cholerstwo wyłączyć, bo w Pomocy WIn nie ma o tym mowy? Zaznaczam, że
sprawdzałem dyski za pomocą antywira Inoculate z bazami wirusów z tego
tygodnia i nic nie wykrył. Trojanów też nie znalazłem. Czy to może być
jednak jakiś wirusik albo trojan? Czy to jakiś kolejny świetny pomysł Billa
Gatesa?
Mnie wygląda to na robienie sprawozdań z aktywności użytkownika, bo gdy komp
stoi bez działań, to pliki się prawie nie zapisują.POMOCY!!! Kto wie, jak to
zatrzymać?!!!
Proszę o porady najlepiej na priva, a optymalnie i tam i na grupie.
Z góry dzięki