Re: Vortex + AMD = problem...

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 20:48:05 MET DST

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in message

> Trudno, zeby Aureal przewidzial, ze kiedys VIA zrobi chipset, na ktorym
> jego karty nie beda chcialy dzialac....

AFAIR to aureal nie dala prawidlowej obslugi magistrali pci, przyjeli oni
jakies opoznienie o danej liczbie taktow zegara tyle co intel ale tylko
dlatego,
ze im sie tak podobalo bo intel nie ma zdefinjowanej konkretnej liczby
taktow
zegara opoznienia. Opoznienie w ukladach via jest troche inne dlatego
vortex1 jedynka wiesza sie.

> Ciala tutaj dala VIA, bo przed wypuszczeniem na rynek
> imho nalezy przetestowac produkt ze wszystkimi w miare popularnymi typami
> podzespolow. A karty dzwiekowe Aureala sa raczej popularne.

To aureala nie trzymala sie specfikacji, a via jak najbardziej przeciez nie
beda
projektowac chipsetu konkretnie pod dana karte muzyczna :-)

Aha to wszytko mowil mi kiedys kumpel elektronik wiec mam nadzieje
ze nic mi sie nie pomieszalo. Jak ktos wie wiecej konkretow na ten temat
to niech dopisze.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
czasowo www.go2sleep.be/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!