Re: wirun na poland.com ?

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 16:29:02 MET DST

Some day I met a message from "Radosław Lidak" <lidak_at_post.pl>. The message
said:

> Ja mam u nich konto. Co prawda płacę co roku (nie raz na zawsze), ale
> to chyba szczegół?
> Jestem naprawdę zadowolony - jeżeli interesuje Cię coś konkretnego to
> pytaj.

Tak, mam pare spraw: po pierwsze, jak jest z awaryjnoscia (czy czesto nie
mozna odebrac poczty albo odrzuca haslo, ktore jest prawidlowe), czy nie
myslisz, ze posiadacze "wieczystego" konta beda gorzej traktowani od tych
placacych co mieisac (firma ma z nich zysk, a ci, ktorzy zaplacili raz,
czesto nie beda mogli odebrac poczty z powodu "przeprowadzania konserwacji
serwera")

--
Pozdr & CU
Pjotr