wieszanie kompa

Autor: Leszek (leszmiku_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 17:43:51 MET DST

Mam nastepujacy problem: w momencie gdy wpisuje adres www w przegladarce
(moment w ktorym ma nastapic wyswietlenie wszystkich adresow podobych do
aktualnie wpisywanego) komputer lubi sie czesto zawiesic i to w dosc dziwny
jak dla mnie sposob, tzn. przez krotka chwile nie reaguje na nic poza
ruchami myszki po czym kompletnie sie zamraza i pomaga tylko twardy reset.
Kiedys mial sklonnosci do zamrazania sie gdy bylem na jakims chacie wiec
zainstalowalem windowsa jeszcze raz z mysla ze to balagan na dysku jest
przyczyna, no i nie bardzo pomoglo... Objawy zawsze identyczne. Wszystko
dzieje sie oczywiscie gdy jest aktywne polaczenie z netem (dial up). I
jeszcze jedno, chyba dosyc wazne: o ile dobrze zauwazylem komputer zawiesza
sie zawsze w momencie gdy chce cos odczytac z dysku - taka jak w przypadku
wpisywania adresow www. Od czasu do czasu wiesza sie rowniez gdy gram w
diablo na bnecie. Sprzet to Duron (chlodny:-) na ECS k7vzm, win98se (IE 5.0
oraz 5.5pl), via 4in1 4.32. Osobiscie mam przeczucie ze gryza sie jakies
sterowniki (jest ich sporo) i/lub programy dzialajace w tle (norton, obsluga
klawiatury multimedialnej, i jeszcze jakas ikonka od kierownicy:). Sorry za
dlugosc postu ale chcialem dokladnie opisac problem.
Dzieki za pomoc
Leszek