Czy pasta silikonowa zwiera styki?

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_gazeta.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 16:09:02 MET DST

Cześć.

Czy pasta silikonowa zwiera styki? W serwisie do którego oddałem płytę MSI
K7 Master twierdzą, że pasta silikonowa uszkodziła procesor, bo był nią
posmarowany cały radiator a nie tylko punkt styku z procesorem. Czy to
możliwe żeby pasta przewodziła prąd? Procesor to Athlon, więc na wierzchu ma
jakieś układy elektroniczne, które rzeczywiście można zewrzeć. Ciekaw jestem
czy rzeczywiście pasta może przewodzić prąd? Według mnie to absurd.