programy nie widzą skanera

Autor: Milimex (milimex_at_poczta.fm)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 13:57:51 MET DST

Cześć
Po zainstalowaniu programu FineReader 5.0 Prof. Try&Buy
wszelkie aplikacje wykorzystujące skaner przestały go
wykrywać.
 Nie pomogła deinstalacja i ponowna instalacja sterowników
skanera
oraz deinstalacja FineReadera. Mam w kompie zainstalowane
dwa systemy operacyjne WIN98 SE. Pomyślałem, że może to wina
skanera.
 Jednak na drugim systemie skaner działał bez zarzutu.
 I coś mnie podkusiło żeby zainstalować FineReadera.
Niestety tutaj stało się to samo, żaden program nie widzi
skanera.
Co mogło się stać?
Czy można go jakoś zrobić widzialnym?

Pozdr. Krzysztof