Re: karta TV [pilny zakup]

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 14:36:46 MET DST

??? Widziałeś kiedyś obraz karty TV ? Z jakim telewizorem to porównujesz?
Jako źródło kablówka czy zawyła antena.?

Na moje oko obraz jest lepszy. Spróbuj obejrzeć TV z odległosci takiej jak
patrzysz w monitor.

Chyba Aver Media TV jest tego kilka modeli
FM (z tunerem radiowym) lub Capture(bez tunera radiowego)
Dodatkowo Aver wypuscił teraz nową serię z "GO" w nazwie. Podobno seria ta
ma poprawiony soft do Capturingu.
Co do ogladania to ta karta + program Np. Borg TV i już możesz oglądać .....

Rotary