Cute FTP - POMOC lub jak¶ inny klient FTP ?

Autor: Tomek (solar_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 13:15:39 MET DST

Witam!

Czy kto¶ może mi polecic jkiego¶ dobrego klienta FTP. Uzywam na razie
CuteFTP i w zasadzie działa bez zastrzeżeń. Nie mogę jedynie zmusić go do
automatycznego pobierania plików które wrzucam do kolejki. Funkcja odpalenia
programu z lini komend następuj±cym poleceniem:
cutftp32.exe" QueueFile=[¶cieżka do pliku z kolejk±]\kolejka.que
nie działa miimo iż jest to sposób z helpa. Może co¶ pomieszałem ale
próbowałem różnych wariantów i nic ...

Pozdrawiam
Tomek