Uwaga !!! Uczymy się języków na wypadek inwazji Talibów!!! (sorry ze NTG)

Autor: Radkins (radkins1_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 12:24:08 MET DST

- AKBAR KHALI-KILI HAFTIR LOTFAN.
- Dziękuję Panu za pokazanie mi Pana cudownego karabinu.

- FEKR GABUL CRADAN DAVAT PAEH GUSH DIVAR.
- Jestem niewymownie zachwycony Pana zaproszeniem abym położył się na ziemi
z rękami nad głową i rozłożonymi nogami.

- SHOMAEH FEKR TAMOMEH OEH GOFTEH BANDE.
- Absolutnie zgadzam się ze wszystkim co Pan powiedział lub pomyślał w całym
Pana życiu.

- AUTO ARREREGH DAVATEMAN MANO SEPAHEH HAST.
- To niewątpliwie bardzo uprzejmie z Pana strony, że umożliwił mi Pan
podróżowanie w bagażniku Pana samochodu.

- FASHAL-EH TUPEHMAN NA DEGAT MANO GOFTAM CHEESHAYEH MOHEMARA
JEBEHKESHVAREHMAN.
- Jeśli wyświadczy mi Pan uprzejmą przysługę i nie okaleczy moich klejnotów,
z wielką przyjemnością odwzajemnię się Panu poprzez zdradę mojej ojczyzny.

- KHREL JEPAHEH MANEH VA JAYEH AMERIKAHEY.
- Podam Panu nazwiska i adresy wszystkich Amerykańskich szpiegów
podróżujących jako reporterzy.

- BALLI, BALLI, BALLI !
- Cokolwiek Pan powie !!!

- MATERNIER GHERMEZ AHLEIEH, GHORBAN.
- Czerwona przepaska na oczy będzie najodpowiedniejsza, ekscelencjo

- TIEKH NUNEH OB KHRELEH BEZORG VA KHRUBE BOYAST INO BEGERAM.
- Okruchy chleba nasączone wodą są przepyszne, dziękuję. Muszę pamiętać aby
zabrać na to przepis.