Problem! Blokada admina na wyjścu...

Autor: netGATE (netgate_at_hoga.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 10:54:02 MET DST

Witam!

Mam problem i nie mogę sobie z nim poradzić.
Otóż, na wyjściu do sieci mam przez admina założoną blokadę na wszystko co
ma w nazwie:
mp3, sat, astalavista, avi, i inne take...
Znalazłem sposób na wyświetlanie stron, bo konwertuję sobie nazwę aderu na
numeryczne IP, ale to nie zawsze działa, bo często IP serwera nie odpowiada
stronie, tylko strona znajduje się pod aliasem, albo w podkatalogu. Wtedy
jest dupa blada.
Wydaje mi sie ze zabezpieczenie admina jest proste, ale ja jakoś nie moge
dojść, jak je obejść.
Proszę o pomoc!
Najlepiej na priva.

Pozdrawiam!