Re: Vortex + AMD = problem...

Autor: januszek (januszek_at_antyspam.rubikon.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 10:27:08 MET DST

RusH wrote:

> o no wlasnie :) i TA nie chodzi pod KT133 :)

Nie jest to do konca prawda. Rzecz rozbija sie o to, ze w plytach z tym
chipsetem, nie mozna zmienic w BIOS-ie tzw. 'Latency' (nie wiem jak to
nazwac po Polsku) - na stronie via (podawalem w tym watku linki)
pojawily sie latki oraz programy do zmiany tego parametru. Po takiej
operacji Aureal 8820 bedzie dzialal na KT133. Moral z tej historii jest
dla mnie taki: Nalezy trzymac sie z daleka od produktow firmy via...

januszek