Odp: Celeron "BOX" czy "nieBOX"?

Autor: Legacy (elite_at_positive.net.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 10:37:18 MET DST

Użytkownik Seba <sebastian.weglarczyk_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9q0tr4$993$1_at_news.tpi.pl...
> Hej,
> Chodzi mi o kwestie chlodzenia. Jakiej jakosci jest wiatraczek z wersji
BOX?
> Czy lepiej kupic Celerona 900 lub 1000 w wersji BOX czy w wersji OEM i
> dokupic wiatraczek? (Nie chce zadnego superowego wiatraka, tylko zwykly,
> wiec nie piszcie zeby kupic Golden Orba.... :))
> Roznice w cenach BOXa i OEM sa ok 30-40zl - tyla co kosztuje zwykly
> lozyskowany wiatraczek... co wybrac?

Box'owany posluzy dluzej nim bedziesz go musial wymienic (wentylator).
Nielozyskowane (bezkulkowe) z reguly rzadko chodza dluzej niz rok chyba ze
mamy zero kurzu i nie palimy papierosow. Niektore zaczynaja halasowac juz po
paru tygodniach.
Lepiej wziac tego boxa i miec spokoj