Re: Jak połączyć laptopa ze stacjonarnym?

Autor: bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl
Data: Wed 10 Oct 2001 - 10:00:26 MET DST

oberek <obraxan_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Chcę połączyć te kompy. Ma kabel równoległy, czyli korzystam z gniazd
> drukarek.Odpalam NC ustawiam aktywny/bierny i co? wo by dwóch daję połącz
> czy tylko w jednym i czekam? I czy wybieram tylko LPT1 ?Czy trzeba
> przechodzić do trybu dos'a ? Czy jakieś przerwania itp. trzeba ustawiać ? No

Nie trzeba przechodzić do trybu MS-DOS, po prostu uruchamiasz NC, na jednym
z komputerów ustawiasz "aktywny" a na drugim "bierny", oczywiście musisz na
obu wybrać port LPT1 (zakładam, że na obu komputerach masz tylko jeden LPT)
- pracujesz na komputerze, na którym ustawiłeś jako "aktywny".

Jeśli nie zadziała to sprawdź czy druciki we wtyczkach są odpowiednio
połączone (schemat takiego połączenia znajdziesz w pliku: "README.TXT" w
sekcji: "Transfer plików Commandera" - plik ten powinnieneś mieć w katalogu
gdzie znajduje się NC).

> i jak w laptopie wchodzi się do BIOS'u (del nie działa-może winą jest
> niemiecka klawiatura?) ?

To zależy jaki laptop masz, spróbuj:
[CTRL]+[ALT]+[S], [F10], [F12], [Ctrl]+[F12], [Alt]+[F12]

                                bip