Re: obudowa z czescia wyjsc z przodu

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 10 Oct 2001 - 08:18:55 MET DST

> Czemu na tej stronie nie ma wypisanych dilerow ? Wie ktos gdzie mozna
> dostac te obudowy we Wroclawiu lub Opolu ? I jakie sa mniej-wiecej ceny:
> na poziomie enlighta czy tansze ? (oby).
> ABS

To zależy jaką obudowę wybierzesz ale są nieco tańsze. pozatym przejglądałem
wszystkie Enlighty i są "małe" przynajmniej dla mnie. A głębokość 460 mm to
jest to co potrzebowałem!!! Nawet kieszeń nie zachodzi na płytę tylko jest z
boku. Zatem płyta (a mamsporą - abita BP6) jest całkowićie odkryta.
Pozdruffka
adadur