UWAGA NA MONITORY EIZO!!!

Autor: Devro (scum_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 02:17:02 MET DST

"DMK" <hpiss_at_poczta.fm> wrote in message news:9pvr78$kih$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Jak wygląda sprawa z monitorami LCD w zastosowaniach typowo rozrywkowych?
> Nadają się, czy tylko do pracy z aplikacjami? Chodzi o odświeżanie obrazu
> przy dużej ilości FPS itp... Ogólnie potrzebuję trochę informacji czy
warto
> kupować taki monitor, jeżeli nie ma on służyć tylko do pracy, lecz czasem
> też do obejrzenia jakiegoś filmu lub pogrania...
>
> Dzięki za wszelkie info...
> Dominik

Witam
Rany Boskie Panowie!!!
Nigdy nie kupujcie monitorow EIZO!!!
Same monitory so bardzo dobre! To prawda!
Ale nie ma tu u nas serwisu!!!
Przez rok byłem w firmie ITP kierownikiem serwisu monitorow!
Firma ITP jest przedstawicielem firmy EIZO na polske, i wiem ze serwis tych
monitorow to FIKCJA!!!
Na nowej pięknej stronie Flash-owej podaja same wspaniałości, ale połowa to
paplanina!!!
Jeśli monitor będzie działał poprawnie to bedzie wszystko O.K. ale jak coś
się sypnie, to już koniec, pojedziecie do firmy by go reklamowac i juz
zaczną sie schody!!!
Oni monitor przyjmą ale nim dostaniecie nowy to minie jakies 5-6 miesiecy!!!
Wiem, bo takie były praktyki, jak ja byłem w serwisie! (nic nie mogłem na to
poradzic => chory na głowe prezes!!!)
Na czas oczekiwania na nowy monitor nie dostaniecie zastępczego!!!
Kiedy ja byłem w firmie ludzie przychodzili i błagali, by cos przyspieszyc,
ale w tej firmie nic nie dalo sie zrobic!!!
Serwis EIZO w polsce to fikcja, on nie istnieje!!! pisza tak tylko, bo jak
ludzie by znali prawde to nikt by nie kupil monitora tej firmy!!!
Trzeba czekać az ITP odesle monitor do fabryki, sa 2 opcje albo do niemiec,
albo do japonii!!! z niemiec dostajemy tylko najnowsze modele, ale modele
starsze na przykład roczne (a skad mozecie wiedziec czy ten monitor to nowka
sztuka, czy byl w magazynie a model jest z przed 10 miesiecy?!!!) trzeba juz
sprowadzac z japonii!!! to samo tyczy sie czesci!!!
Monitory EIZO sa bardzo drogie, i jak wam sie popsuje na przykład włącznik!
to przy reklamacji nikt wam nie da nowego monitora (takie firma w magazynie
posiada) tylko przyjma niby do serwisu!!! (przypominam ze takowy w polsce to
fikcja) i ITP w najlepszym przypadku odesle go do naprawy do niemiec!!! taka
opcja trwa jakies 2 miesiace!!! ale jesli w niemczech nie beda mieli jakiejs
czesci, to albo odesla monitor do ITP i oleja sprawe (i w tym wypadku ITP
wysle monitor do japonii i to trwa 5- 6 miesiecy!!!) albo niemcy zamowia
czesc w japonii i naprawia monitor po jej sprowadzeniu i odesla do ITP a oni
do was i to trwa jakies 4 miesiace!!!
To sa FAKTY!!
OSTRZEGAM WSZYSTKICH!!!!!
NIE KUPUJCIE MONITOROW EIZO!!! powody? BRAK SERWISU W POLSCE!!!
Pozdrawiam
Devro

PS firma ITP wielokrotnie ogłaszała promocyjna sprzedaz monitorow EIZO,
wszystkie te monitory były (i pewnie nadal tak jest) sprzedawane jako
NOWE!!! ale prawie wszystkie te monitory były po naprawach i odpicowane
potem sprzedawane były po promocyjnych cenach oczywiscie jako nowe!!!

--=<({+})>= AUDACES FORTUNA IUVAT =<({+})>=--