Zaschniete kartridze do HP

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 23:56:43 MET DST

Hej

W spadku po firmie co sie wyniosla znalazlem w szufladzie kilka pustych
kartridzy do HP690. Ucieszyle sie troche zawsze byloby pare zet, ale jak
chcialem je sprzedac to koles stwierdzil ze sa zbytnio zaschniete i sie nie
nadają.
Pewnie mial racje, nie mam pojecia jak dlugo byly w tej szufladzie, ale
teraz mi sie przypomnialo jak pare lat temu byla akcja zbierania tych
kartridzy na cele doboczynne i w sklepach staly kosze do których to mozna
bylo wrzucac. I jak sobie tak polezaly w koszach jakis czas to tez pewnie
byly niezle zaschniete a jednak ktos to kupowal... wiec jak to jest?

--
Pozdrovionka
Speedy