Re: Oglaszam...

Autor: Michal Szybisz (nie.twoj_at_interes.com)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 22:27:02 MET DST

> Dwa dyski, jeden to Quantum Fireball CR, 13.0GB, drugi to Seagate ST34321A
> (4.3GB). Podlaczamy do Abita BF6. Ustawiamy FSB na 75MHz, PCI na 1/2,
> czyli 37.5MHz. Partycje na Seagate ida sie czesac, Quantum pracuje
> bezproblemowo. Zmieniamy FSB na 150MHz, przy dzielniku 1/3, co daje 50MHz
> na PCI. Rzecz jasna Seagate czesze sie nadal, Quantum zaczyna zdradzac
> oznaki niepoprawnej pracy, sypie sie przy ok. 1-2MHz wiecej. Prosze o
> dopasowanie Twojej teorii o sypiacym sie kontrolerze (przy 75MHz) do
> _faktow_.

Potwierdzam - mnie taki sam eksperyment kosztowal reinstalacje systemu.
Dotyczylo starego Caviara 700 MB - po ustawieniu FSB na 83 i nieopatrznym
pozostawieniu dzielnika PCI (ja lama) na 1/2 (Abit BE6-II v 2.0) przy boocie
poszlo sie walic - szlag trafil pliki w katalogu windows i system. Pomógl
tylko format C: /u. Po ustawieniu dzielnika na 1/3 bylo juz OK.

Pozdrowka,

---
Michal