Re: ESC K7S5A_UDMA _brak

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 19:42:26 MET DST

Użytkownik PeJot <pjsoft_at_poland.com> w >
> A nie podłączyłeś odwrotnie wtyczek ;)
> No i chyba zainstalowałeś sterowniki IDE.
> Możesz poszukać nowszych na www.sis.com.tw
> PeJot_
eeeee no cos Ty ;)))
wtyczki sa dobrze podlaczone _
niebieskei do niebieskiego
czarny to Twardziela
twardziel sam na tasmie
na drugiej tasmie CD-rom
i.. .nic
ale najciekawesze ze w dosowym programiku zo zmianu ustawien UDMA dla
Samsunga _widac tylko UDMA 33( i to tez wpisane jest ze nie akceptowalne )
W sandrze 2001_faktycznie wyniki ponizej UDMA 33
_co do dzwieku _to pomimo ze cichy to jest to "ciekawa " przypadlosc kodeka
Avance logic
w grze V_rallu 2 _ dzwiek dostaje "turbodoladowania " _przyspiesza muzyka i
glos
podobnie bylo na niektorych plytach K7Vza
moze to przypadlosc sterownika (choc i tu zmienialem ) to w tej plycie z
tym dziwnym zjawiskiem mialem problem
ale ze komp poszedl do ludzi ktorzy z grami nie beda mieli wiele do
czynienia to jakos mi nie zalezalo na rozwiklaniu tego problemu

pozdrawiam
Blesso