Re: Problemy z Div`x i DVD

Autor: Roman (rfeiler_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 17:50:12 MET DST

Niestety, możliwe, że jest za słaby. Ja mam k6-2 400_at_500 z w98/w2k i zaczął
szarpać przy divx nawet jak ustawiłem cpu/quality na minimum... Okazało się,
że winien jest norton registry tracker, który do spóły z paroma innymi
programikami w "tle" okresowo sobie coś tam robił. Pod Win2k widać, że samo
odtwarzanie filmu to 80-90%cpu... Ale jak wywalę reg.trackera, soft do karty
TV i inne badziewie z system traya, to jakoś pociągnie; pod win2k jest
lepiej, można ustawić priorytet kodeka i starcza.
Aha, mam TNT2/m64/32MB, 192MB SDRAM, HDD na UDMA/33
Nominalnie rzecz biorąc, podobno nawet 300MHz powinno starczyć do
odtwarzania divx, ale może konflikt jest przy dostępie do dysku albo dma
(dźwięk vs odczyt z dysku) ? nie wiem.
Mogą tu pomóc w ocenie problemu experymenty typu puszczanie filmu z dysku na
drugim kanale ide (na pewno nie z cd), albo bez dźwięku.

--
Roman