Re: Oglaszam...

Autor: Mirosław Moczyróg (mirekm_at_post.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 17:51:29 MET DST

Radkins wrote:

> jezu ludzieeeeeeee, kontroler nie wyrabia a dysk ma FSB w dupieeeeeee
>
> ktory z was ma HDD podlaczony do PCI !!!!!!!!????!!!! bo ja mam HDD
> podlaczone do kontrolera ktory z kolei kontaktuje sie z resztą pospólstwa za
> pomocą PCIIIII

??? No i wlasciwie czego w ten sposob dowiodles ? W twojej plycie
taktowanie kontrolera IDE jest zalezne od taktowania PCI, a taktowanie
PCI od FSB. Przetaktowania nie wytrzymuje elekronika na dysku (czyli w
praktyce kontroler dysku). Latwo to sprawdzic: niektore dyski dzialaja z
fsb > 75. Jesli koniecznie chcesz byc 'madrzejszy' to przynajmniej
oszczedz nam tych: jezu ludzieeeeeeee ... w dupieeeeeee.

pozdrawiam,

mirek