Re: Metalowa folia na procku, pasta ze srebrem a chlodzenie (C II 566)

Autor: Pio72 (pio72_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 16:30:38 MET DST

On Tue, 9 Oct 2001 13:04:47 +0200, "Maciej \"yaq\"" <tp.sa_at_wp.pl>
wrote:

>a wiesz co pod nia jest?:) nie sadze zby zrywanie jej mialo jakis sens,
>sluzy ona rownomiernemu rozprowadzaniu ciepla a zerwanie.. hmm sadze ze
>stanowi integralna czesc procka,

Chcialem sie upewnic bo zdaje sie ze kiedys, dawno temu widzialem na
jakiejs grupie dyskusyjnej (a moze to byla strona www) wlasnie taka
porade, zeby zerwac ta blaszke. Jednak nie pamietam, moze mi sie tylko
wydawalo.

> a ta guma na coolerze to dokladniej co to
>bylo?

Substancja o kolorze i konsystencji gumy do zucia. Chyba ma za zadanie
sluzyc wlasnie jako wypelnienie powierzchni styku coolera z prockiem w
celu lepszego odprowadzania ciepla. Tak jakby zamiast pasty. Jednak
znowu czytalem gdzies (nie pamietam gdzie :), ze owszem takie
substancje na coolerach sie zdazaja ale lepiej sie tego pozbyc i uzyc
odpowiedniej pasty. Domyslam sie, ze ta guma owszem w jakims stopniu
spelnia swoje zadanie, jednak z cala pewnoscia nie lepiej niz pasta z
domieszka srebra. Narazie wyczyscilem to z grubsza mechanicznie, i ehh
niezbyt jestem zadowolony. Mozna taki procek i cooler wyczyscic
benzyna ekstrakcyjna? Nie zaszkodzi mu to?

Pozdrawiam
Pio72