Karta sieciowa i problem z 98se

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 15:31:37 MET DST

Witam

Jest taki problem, ze jest sobie karta sieciowa w kompie z
zainstalowanym W98se i jak daje "zamknij system" to on za kazdym razem
robi "uruchom ponownie". Znany mi jest problem ze nie chce sie system
zamknac poprawnie jak jest karta sieciowa, ale zeby robil cos takiego.
Ktos sie spotkal z tym problemem ? Czy to wina karty ? Sama siec chodzi
poprawnie i system tez pracuje o.k.

--
Pozdrawiam