Re: obudowa z czescia wyjsc z przodu

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 09 Oct 2001 - 11:55:55 MET DST

> ogromne dzieki, obudowy sa swietne, kupilbym z nich albo feel V ze wzgledu na
> dodatkowy wentylator, chociaz z drugiej strony moze byc przez to glosniejsza,
> albo prostation, na oko wyglada na tyle cienka ze moglaby robic za desktop
ale
> to musialbym sprawdzic na "zywca"
> Jak Ty je oceniasz?
>
> Jezeli znacie jeszcze jakies sensowne obudowy z wyjsciami z przodu bede
> wdzieczny za info.
>
> Korzon

Nie sądzę aby były jakieś sensowne i w miarę ładne i tak funkcjonalne jak
Modecom. Polecam prostation czekałem na ten model blisko 3 tygodnie niestety
już dłużej nie moglem bo w sumie byłem ok miesiąca bez obudowy a projekty
czekały...
Dlaczego prostation: ładny wygląd (kwestia gustu), teraz te dodatki
(wentylator - chć osobiście bym go odląćzył narazie, ponieważ jest zbędny),
wyjścia audio (słuch.,mikr.) i 2xUSB z przodu, włącznik na górze obudowy!!!,
4xduży napęd!!! - wchodzą bez problemów nawet prz b. dużych płytach ponieważ
głębokość obudowy to 460 mm - w środku dożo przestrzeni i b.dobry przepływ
powietrza.
Niestety... ale wcale nie żałuję - zmuszony byłem kupić Feel V - konstrukcja
identyczna - różnią się tylko wyglądem no i w stosunku do starszych Prostation
zasilaczem (gdzie jeszcze nie było tego noego) - starsze Prostation już są
raczej nie dodostania.
Niewiem czy gościu w sklepie się czasem nie pomylił bo kupiłem w "białej"
obudowie (była cała srebrna ale nie pasowała by do napędów i kieszeni) z
zasilaczem pod P4 a widziałem je na necie w cenie nawt ponad 400 PLN a ja
płaciłem 320 PLN.
Ogólnie super obudowa świetne wykonanie itd.
Jedynie wkurzało mnie mocowanie płyty głównej(kołki plastikowe + wkręty) ale
zajarzyłem system i okazało się banalne.
Pozdruffka

SORKI ŻE TAKIE DŁUGIE