Re: ABIT KT7A + SB LIVE + GeForce 2 MX 400

Autor: gizmo20_at_poland.com
Data: Tue 09 Oct 2001 - 11:41:09 MET DST

Dzieki za trud , ale po dokladniejszych ogledzinach konfiguracji dostrzeglem
ze wina lezy po stronie karty graficznej (Asus V7100 geforce 2 MX400 na AGP )
Zwisy wystpeuja nawet po usunieciu SB live. Gdy mialem
wlozone VooDoo 3 wszystko chodzilo dobrze, jednak nadal nie wiem jak ten
problem rozwiazac :(