Re: ecsk7s5a

Autor: Samuel.B (samuel.b_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 11:41:36 MET DST

Od 2 tyg. mam Athlona 1,2 na tej płycie z DDR
na razie zadnych problemow
odradzam SDRAM'y bo sie moga nie zmiescic z czytnikiem CD na gorze obudowy
ale jak ktos kupuje ta płyte to pewnie pod DDR'y

pozdrawiam
SamuelB

Użytkownik kowal <alchemikuskowalus_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9psmss$isj$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...