Re: Win Xp problem ze sprzętem?

Autor: Marek Z (mzural_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 10:07:23 MET DST

Użytkownik "DeATH" <death_at_infinity.net.pl> napisał w wiadomości
> Nie mogę tego zainstalowac.. sprawdzalem rozne wersje winxp i zadna nie
> idzie..
> podczas instalacji przy pierwsyzm pokazaniu sie screena z logo xp , ekran
> gasnie i kaplica..
> sprawdzalem wszystko co sie da, odlaczalem po kolei wszystko co mozna w
> sprzecie (sieciowke , cdrom itd.)
> upgrade biosu nawet robilem i nic nie pomaga..
> czego to moze byc wina?? procka?
>

> Sprzęt:
>
> ECS K7VZA
> Duron 800
> 160 ram
> [...]

Witam !

Na sprzęcie :

ECS K7VZA
Duron 800
128 MB RAM
HD 15 GB
TNT 2 M64

nie dałem rady zainstalować Win XP ani też Win 2k.
Według mnie problem tkwi w płycie ( niekompatybilna z Win XP ). Nie miałem
czasu na zabawę ( upgrade biosu, itp ) więc zainstalowałem Win 98.

Podsumowując : do zabawy z Win XP lepiej mieć lepszą płytę.

Pozdrawiam
Marek