Napiecie a start dyskow i karty graficznej

Autor: -= joe yellow =- (joeyellow_at_london.com)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 09:58:51 MET DST

Czasami mam problemy z odpaleniem kompa.
Np nie ruszaja dyski i karta graficzna. Innym razem ruszaja tylko
dyski. Czy mozliwe jest, ze mam spadki zasilania? Czy tez moze jest to
wina plyty glownej? Jesli jest to sprawa zasilania,to czy wystarczy
zalozyc wiekszy zasilacz (np. 300W) czy tez moze UPS.

Dzieki