Problemy z odczytem p³yt RW.

Autor: rspin (r.lata_at_inetia.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 09:01:34 MET DST

Mam ma³y problemik mój stary wys³ó¿ony PC (P 166MMX) nie chce czytaæ p³ytek
RW.Inne czyta bez ¿adnego problemu.Test by³ przeprowadzony na ró¿nych
napêdach CD. Wszystkie napêdy u¿yte do testów czytaj± p³yty RW bez problemu
na nowszych p³ytach.Problem ten nie dotyczy tylko mojego PC, ale kilku
komputerów podobnej klasy do których mia³em dostêp.Czy kto¶ z was spotka³
siê z takim problemem lub domy¶la siê oco tu chodzi ?