Re: Towarzystwo Zwycieskich Celeronów

Autor: dragon (the.dragon_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 07:43:34 MET DST

"Macior" <maciek72_at_interia.WyskrobTo.pl> wrote in message
> . : : Krzysztof : : . nadaje:
> Co z tego że będę czekać, jeśli ani Athlona XP, ani Durona - choćby z
> najnowszym rdzeniem - do mojego TUSL-a nie wsadzę?
farciarz... ja to musialem mojego ukochanego 566_at_950 /BE6 sprzedac

> niesie, ten XP występuje tylko w Japonii, a Dureń nowordzeniowy od Celka
1,2
> wcale szybszy nie jest; cenowo też stoją podobnie.
i gorzej sie kreci....
ale ponoc na DDRach lepiej mu idzie
BTW jest taka plyta Apollo KT266 do DDRow
ale ja oszczedzalem...
zreszta chyba niepotrzebnie kupilem taka dobra plyte - on na 1.5GHz chodzi
stabilnie bez podnoszenia napiecia - AE25 Shuttla by starczyl - ale nie
mialem mozliwosci wybrac procka - ten byl pierwszy z brzegu
a.