Re: 10 Gb widziany jako 2,1?????

Autor: Twardy (tvrtko_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 01:17:04 MET DST

2,1....................

> W starych plytach glownych BIOS ma ograniczenia co do wielkosci dyskow, w
tym
> wypadku trafiles na granice 2,1GB :(. No coz pozostaje albo wymiana BIOS-u
> (calej kosci) lub plyty glownej.

- a upgrade biosu? ja sie bawilem z 30gigufka przez 2 dni ale sie udalo.
Niezbedy byl oprocz upgradu program DyskManager (czy jakos tak - mozna
sciagnac ze strony seagate).bo moj bios nawet po upgradzie nie mogl wyjsc po
za jakas tam granice - juz nie pamietam jaka. W zasadzie chyba nawet upgrade
biosu byl niekonieczny bo ten sprytny program oszukuje kompa - bios widzi
twardziela np. 2,1 a programik odzyskuje reszte. Moze niezbyt skladnie sie
wyrazam, bo juz troszke pozno. jakby co to jeszcze raz wytlumacze.

pozdr.

Lukasz