Re: Klawiatura

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 18:52:42 MET DST

Agent "Wiktor Sywula" <wswiktor_at_kki.net.pl> donosi:

> O, tak... To najlepsza klawiatura, jaką widziałem.
> Klawisze białe i szare (chociaż widziałem modele całe białe),
> poza tym ma klawisz \ między plusem a BS oraz duży Enter,
> tak jak powinno być.
> Gdy idę do kumpla co ma sflaczałą "naturalną" to niczego nie
> mogę napisać.

Ja tą klawiaturę mam ponad rok ...
Kilka lat męczyłem się na klikowej OPTIMUSa - słychać
ją było u sąsiada w domu obok a w nocy to porażka ...
(na klawiature zawsze było szkoda pieniędzy ...).
Przeznaczyłem więc 50zł na klawisze. Nie wiedziałem, co kupić.
Przez przypadek wylądowałem w kafejce internetowej i skorzystałem
właśnie z tych klawiszy - byłem zachwycony wygodą pisania i tym dużym
Enterem. Do tego nie przeszkadające klawisze Windowsowe między
Ctrl a Altem (jakoś nie zdarza mi się ich wcisnąć).
Poszukałem po sklepach - kosztowała ponad 20zł ... Warto.

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl