Re: Win Xp problem ze sprzętem?

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 18:45:28 MET DST

DeATH zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> aha, dodam że właśnie jestem na w2k i nie mam żadnych problemów..

To juz mnie dobilo. Jeszcze nie widzialem problemow przy W2k-->XP
Powiedz jakiego builda XP masz (najnowszy ktory probowales).
Bo na finalnym na bardzo podobnym sprzecie wszystko dzialalo (jedyna
roznica to plyta glowna - Asus'a na chipsecie VIA KT133A i 256 a nie
160 RAMu)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--