Re: divix i AMD

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 16:39:06 MET DST

Some day I met a message from "Zbigniew Rodak" <zrodak_at_symico.com>. The
message said:

> Plyta ma na pokladzie wlasnie chipset ALI Aladdin. jest to wyrob Gigabyte
> model G5-AA, czy bez wymiany plyty sie nie obejdzie? Nie ma na to jakiejs
> rady?

Jest pare:
1. kupic karte muzyczna na PCI
2. zainstalowac NU 2001 i przeprowadzic wszystkie optymization
3. Odpalac w jak najnizszej rozdzielczosci, w tle ZERO programow, odpalac
filmiki przy uzyciu BestPlayera
4. zainstalowac kodeki w wersji 4 (DivX4Full Installer)
To na razie tyle. Powinno wystarczec. U mnie smiga na k6-2 350 i 64 RAM bez
ani jednej klaty...

--
Pozdr & CU
Pjotr