problemy z instalacj cd-romu w notebooku CA 6200

Autor: RafalD (Rafal.9413849_at_pharmanet.com.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 17:22:15 MET DST

Witam,

Notebook California Access 6200: podczas instalacji win98 se program
instalacyjny nie instaluje napędu cd-rom (Teac 220EA - mimo że jest
rozpozanwany przez bios). A dokłądniej - w trakcie instalacji windy, po
zamknięciu kreatora
kart pcimcia, program zawiesza się w trakcie detekcji sprzętu i koniec.
Potem, po wyłączeniu i włączeniu wszystko idzie ok, tyle że w systemie nie
instaluje się cd-rom. Cdrom jest sprawny, bo można go w pełni używać po
uruchomieniu systemu z dyskietki instalacyjnej w trybie z obsługą cd-romu,
no i działał w poprzedniej wersji systemu (win95) tyle, że podczas startu
systemu ładował się mscdex i sterowniki (oczywiście nie zwróciłem uwagi na
to przed "format c:") Dopisałem co trzeba do Config sys i autoexec,
sciągnąłem sterownik do cd-romu no i działa (pod windą), ale w menedżerze
urządzeń nadal go nie widać (a w win95 było widać)
I co myślicie?

Wiem, że CA to shit, ale chciałbym ten problem rozwiązać, a sam fakt, iż cd
działa, jest tylko połową sukcesu :) bo nadal nie wiem, czemu go nie mogę
zainstalować "jak się należy"

Pozdrowienia

Rafal Dankowski